Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 18:36*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 2 [3]
  Udskriv  
Forfatter Emne: MineCraft  (Læst 29527 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #60 Dato: 7. Marts '11 kl. 21:25 »

Jeg var en tur i indhegningen... og så blev det mørkt... jeg tænkte jeg var i sikkerhed... men øh... ikke så sikker som jeg havde håbet... spiders kravler nemt over... og der var adskellige uvenlige fyre der hoppede rundt udenfor... talte lige før screenshot 9 stk samlet i billedet... puha det var en lang nat...  Chokeret

Nå men senere på dagen begik jeg mig på en lille opdagelses tur (havde ikke fået spænding nok)... 1½ dagsmarch hjemmefra fandt jeg lidt clay... det viste sig at der var en del sandstone omkring, så jeg etablerede en lille produktion derude, så sand blev til sandstone og sandstone blev hakket op! Jamen hov... lige ved siden af min udgravning var der en enkelt lille clayblock synlig fra overfladen... jeg gravede lidt omkring den... og det viste sig kun at være toppen af isbjerget... 68 clayblocks samlet i én klump. 272 portioner clay... Nice! Det endte med at jeg havde samlet så meget sandstone, brickblocks og uld at jeg ikke kunne slæbe det hele hjem... Så til den eventyrlystne, så ligger der stadig lidt derude... ur, spand, lidt iron, nogle sandstone, en minecart (jeg havde glemt at smide derhjemme) og diverse andre småting venter mod vest!  Blink
« Sidste ændring: 7. Marts '11 kl. 23:13 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #61 Dato: 24. Marts '11 kl. 07:18 »

En stor tak til Grandt og KenZ0e for at hjælpe mig med at fylde hullet over min pyramide med vand. Tak drenge Smiley
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #62 Dato: 24. Marts '11 kl. 10:16 »

En stor tak til Grandt og KenZ0e for at hjælpe mig med at fylde hullet over min pyramide med vand. Tak drenge Smiley
Jeg fik vikartimer alligevel, så det er helt Grandts fortjeneste Blink
Logget

Spiller lige nu:
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #63 Dato: 24. Marts '11 kl. 14:29 »

Ro på drenge! Jeg regner med at i gør gengæld, en gang jeg far taget munden for fuld!  Grin

Noget andet er, at det da kunne være lidt sjovt med et fælles mega projekt? Har dog ikke lige idéen, men er da villig til at gøre en indsats for at et projekt skal lykkes!  Blink Jeg har dog et par "småting" jeg går og pusler med lidt ind i mellem! Men det er jo rart med lidt afveksling!  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #64 Dato: 31. Marts '11 kl. 17:28 »

Så kom der en ny version! Kunne man be' om en opdatering til 1.4 af serveren?  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #65 Dato: 11. April '11 kl. 10:23 »

(Mine)Bane-Danmark takker deres passagerer for deres tålmodighed under dagens spor-arbejde.

Med dagens omlægning ser vi frem til at kunne transportere dem hurtigere til og fra deres destination vha. vores større og stærkere to-vejs boostere.
Vi oplyser desuden, at vi har sparet små 250 spor-blokke ved omlægningen (hvor nogle af dem skulle bruges til længere boostere, men samlet set blev der sparet ca. 210 mine-tracks som vil blive brugt til udbygning af eksisterende tog net.

 Humørgrin

Logget

Spiller lige nu:
Sider: 1 2 [3]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!