Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 19:04*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Et par spørgsmål  (Læst 3361 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Dato: 3. Januar '12 kl. 14:12 »

Jeg tænker at jeg vil give Skyrim en pause i aften og se om jeg kan få det her multiplayer halløj til at virke.
Jeg har siddet og læst et par tråde igennem og må indrømme at jeg er en smule forvirret (kan være det hjælper når jeg ser det hele rigtigt), men er der noget særligt jeg kan gå i gang med uden at komme til at ødelægge et noget. Og er der nogen særlige steder jeg skal grave? Og er der andet jeg skal vide inden jeg går i gang?

Karina
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #1 Dato: 3. Januar '12 kl. 14:40 »

Jeg tænker at jeg vil give Skyrim en pause i aften og se om jeg kan få det her multiplayer halløj til at virke.
Jeg har siddet og læst et par tråde igennem og må indrømme at jeg er en smule forvirret (kan være det hjælper når jeg ser det hele rigtigt), men er der noget særligt jeg kan gå i gang med uden at komme til at ødelægge et noget. Og er der nogen særlige steder jeg skal grave? Og er der andet jeg skal vide inden jeg går i gang?

Karina

Spørg endelig hvis der er noget der ikke giver mening!

Du kan få et lille overblik ved at kigge lidt på kortet. Klik på den grønne eller blå boks (alt efter hvilken server du er interesseret i) øverst her på siden!

Hop ind og kig dig omkring! Blink Med mindre du leger med TNT, så sker der jo nok ikke den store skade!  Grin

Hvis der er noget man bør vide, så er der for det meste skiltet, så ta' gerne et kig på dem!  Blink Det kunne jo også være en venlig advarsel om et eller andet ubehageligt!  Humørgrin

Der er ikke noget man SKAL, ud over at hygge sig! Så gør hvad du har lyst til!  Humørgrin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Kaninus
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 163


Nørd?!? Tja, hvorfor ikke :)


« Svar #2 Dato: 3. Januar '12 kl. 14:57 »

Jeg har kigget lidt på kortene. Det ser godt nok fint ud. I har været effektive.
Jamen så lister jeg bare rundt og lurer lidt på det hele Humørgrin
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!