Wanparty.dk

Wanparty.dk

13. Maj '24 kl. 23:18*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Halløj fra Elgen  (Læst 4197 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
elgsdyr
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 64



« Dato: 3. April '08 kl. 21:56 »

Ville bare lige hilse på herinde. Har spillet noget med bestefar345 på vores egen UT2k4 clan server, der nu desværre er nedlagt. Nye servere er dog på vej...

Virker til at være en hyggeligt lille klub I har banket ned her. Glæder mig til at uddele nogle flere lussinger ved kommende UT-aftener (er ikke så meget til BF)... Grin

Har selv spillet UT siden 2003, hvor jeg startede med den originale UT. Var med til at starte clan b00m, der startede som en ren dansk clan, men hurtigt fik internationale medlemmer. Skiftede for et par år siden helt til UT2k4. Har kun sniffet lidt overfladisk til UT3, som jeg købte for nylig, så jeg er lidt rusten i den. Den kører heller ikke just godt på min aldrende hardware... Græder
Logget

Yours etc.
:b00m:Elgsdyr aka Torsten Balle Koefoed

https://www.elgsdyr.dk                    
https://www.b00m.dk
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 3. April '08 kl. 22:05 »

Det' fanme i orden Smiley Det var hyggeligt med lidt ekstra skydeskiver i aften i UT3 Grin
Og jeg tror vi holder fast i UT2004 længe endnu, så der er du også velkommen.

Hvis du har nogen tips til server-indstillinger, mods, maps, etc. - så bare sig frem.

Snakkes! (hvis du ellers får TS installeret  Tunge) - nåh ja, og velkommen til!
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 3. April '08 kl. 23:06 »

Hej Elsdyr
Det er længe siden vi sidst har spillet sammen.
Vi vil få hårde tider herinde, når du spiller med, så gælder der bare at lære lidt af det.
Jo jeg glæder mig til den 9 april med UT 2004
Ja også et velkommen herfra.
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 4. April '08 kl. 09:24 »

Jamen velkommen til Smiley

Når du får TeamSpeak installeret skal du ikke lade dig gå på af tonen. Vi er faktisk rimelig gode venner, til trods for at vi sviner hinanden til på det groveste Blink

Håber vi ses til UT2k4 næste gang.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #4 Dato: 4. April '08 kl. 14:08 »

Ja selv om jeg hader at være skyde skive, så vil jeg da også lige byde velkommen... Godt med lidt nyt blod på banerne...  Blink

Hehe Ja Bestefar har har da pralet en del af når det endelig er lykkedes ham at nedlægge et elgsdyr...  Grin Bliver da spændende ved UT 2K4 event hvordan det så går!  Cool

Haha ja og som Whisbone skriver om TeamSpeak, så kan tonen godt være lidt streng... Det gik da også "lidt" ud over de 600 meter Elgsdyr der var svære at undgå i aftes.... *GGG*

Velkommen "knægt"!  Blink
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!