Wanparty.dk

Wanparty.dk

14. Maj '24 kl. 15:50*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Afsteming
Spørgsmål: Hvad er Galionen på et moderne skib?  (Afstemingen er lukket: 2. December '07 kl. 19:00)
Styrhuset - 0 (0%)
Forstavnen - 7 (87.5%)
Toilettet - 1 (12.5%)
Total stemmer: 7

Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Et spørgsmål om paratviden!  (Læst 5349 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Dato: 22. November '07 kl. 19:00 »

Jeg blev stillet ovenstående spørgsmål, og tænkte at der sikkert var nogle skibs interesserede her i forum der også ville gi' deres bud.!  Blink

Afstemningen løber i 10 dage, og man kan IKKE se hvad andre har stemt før efter de 10 dage!!! Så kom med et bud!  Grin

Ja nu var det jo paratviden jeg var ude efter, så lad nu wikipedia og andet være...  Rullende øjne
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #1 Dato: 22. November '07 kl. 19:15 »

så er jeg kommet med mit bud Grin
Logget
minifreak
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 164



« Svar #2 Dato: 1. December '07 kl. 15:11 »

ja det er sendt
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 11. December '07 kl. 22:13 »

Mon IKKE det var på tide at få udløst spændingen om hvem der vandt... hvis der var nogen der gjorde...

Jo... minsandten om ikke der var én enkelt der har forstand på moderne skibe... *GG*

Svarmulighed nr. 3 var det rigtige svar!!! c",)

Skulle vi ikke lige lade den heldige vinder komme til orde, og fortælle os andre gammelkloge hvorfor vi IKKE har ret...  Grin
« Sidste ændring: 11. December '07 kl. 22:15 af Grandt » Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #4 Dato: 12. December '07 kl. 11:48 »

Hej
Tror nok det var mig der var den heldige.
Min paratvide fortalte mig at det var ude foran i stævnen; men når Grandt spørg på den måde er det for at vi skal falde i, så det var ikke andet end søge lidt i google, for at finde det rigtige svar.
Sæt sejl!
Mandskabets dasser (toiletter) fantes ude i galionen, et lille område foran bakken, ... I dårligt vejr kunne bølgerne slå ind over galionen. så for at sikre ..

« Sidste ændring: 12. December '07 kl. 12:01 af bestefar » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #5 Dato: 12. December '07 kl. 16:33 »

Hej
Tror nok det var mig der var den heldige.
Min paratvide fortalte mig at det var ude foran i stævnen; men når Grandt spørg på den måde er det for at vi skal falde i, så det var ikke andet end søge lidt i google, for at finde det rigtige svar.
Sæt sejl!
Mandskabets dasser (toiletter) fantes ude i galionen, et lille område foran bakken, ... I dårligt vejr kunne bølgerne slå ind over galionen. så for at sikre ..



Og hvor meget paratviden var der så lige i det...

Tror nok dommeren bliver nødt til at diskvalificere vinderen.... hehe ja sådan kan det gå... så står vi uden vinder...

Jeg beholder bare præmien... *GG*
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #6 Dato: 12. December '07 kl. 21:53 »

Hej Grandt
Det er da helt sikker at du skal beholde præmien til dig selv, eller skal du nu også det, hvad var præmien?

Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #7 Dato: 12. December '07 kl. 21:58 »

Hej Grandt
Det er da helt sikker at du skal beholde præmien til dig selv, eller skal du nu også det, hvad var præmien?



Hva' er den af??? Skal man nu også til at finde på noget at give sig selv??? hmmm... *GGG* Grin Grin Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!