Wanparty.dk

Wanparty.dk

4. Maj '24 kl. 09:57*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Battlefield 2 patch 1.41: 536MB! (*clap clap*)  (Læst 7626 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 16. November '06 kl. 22:53 »

Lige da man troede at EA ikke kunne komme med flere dumheder og elendige beslutninger i forbindelse med BF2 smider de nu patch 1.41 på gaden, her på falderebet (sidste mand lukker og slukker). Det er der i og for sig intet galt med, men hvem skulle have troet, at en opdatering af spillet fra version 1.40 til 1.41 ville kræve en f*#!%¤§!& download på 536MB!?

*sigh*

Her er linket:
https://www.battlefield.ea.com/battlefield/bf/bf2news_Patch141.aspx

Jeg ved ikke om vi spiller med den til næste event endnu. Hold øje med forsiden.

Edit: Vi spiller med patch 1.41 i morgen! Her er nogle direkte links til patchen (536MB):
« Sidste ændring: 21. November '06 kl. 12:14 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 17. November '06 kl. 17:13 »

536 MB?!? Jeg bliver gladere og gladere for at jeg ikke spiller det spil...

Men det er jo det jeg altid siger: EA er antikrist!
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #2 Dato: 18. November '06 kl. 12:35 »

 Chokeret Whaaaat?

*dybt suk*  536MB burde da retfærdiggøre en lidt mere dramatisk titel. Battlefield 2½ eller sådan noget...
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #3 Dato: 20. November '06 kl. 22:02 »

jeg har insta. det og  synes det virker fint.. så håber da vi skal spille med det på onsdag..
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #4 Dato: 21. November '06 kl. 09:30 »

Hey, beklager jeg ikke har meldt ud på dette. Det korte svar er, at vi spiller med 1.41 i morgen. Vi skal alligevel allesammen opdateret på et eller andet tidspunkt, hvis vi vil kunne spille online. Jeg håber folk kan overkomme den download. Jeg smider nogle direkte links i første post snart..

Det lange svar: Vi tester muligvis BF2 på Linux i morgen (burde ikke betyde noget nævneværdigt for selve eventet), og i EA's guddommelige visdom har de undladt at udgive en server patch til 1.41 til Linux. Derfor ligger den fortsat på 1.40. Hvis jeg får den patchet og alting ellers spiller, så bliver det nok på Linux-serveren. Ellers patcher jeg Windows-serveren i stedet, og så spiller vi på den.
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!