Wanparty.dk

Wanparty.dk

4. Maj '24 kl. 19:39*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: soldat navn  (Læst 7289 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Bedstefar
Gæst
« Dato: 13. November '08 kl. 19:53 »

Hej
Som i sikker kan regne ud er jeg i problemer med at lave en booster reg.
Har nu slettet spillet 3 gange, for lavet et soldater navn, så ved reg. bliver jeg bedt om at finde et andet navn når jeg så har gjort det så er det galt med password eller mail adresse, jeg har ikke flere mail adresser nu
De må da for pokker kunne finde på noget der er bedre end det lort

Er der nogle af jer der har en løsning
Logget
Bedstefar
Gæst
« Svar #1 Dato: 14. November '08 kl. 16:37 »

Hej
Et nyt skridt på vejen så lykkedes det alligevel at give min soldat et navn;men der kommer igen hul igennem til de servere jeg prøver at logge på, og det mærkelige er sket hvis jeg så prøver at logge på med den anden pc for jeg den meddelelse at ikke har den rette cd nummer, ja så jeg har nu 2 spil der er ubrugelig
Helt ærlig fatter jeg ikke at det skal være sådant et bævl, det er noget der hisser mig op
Kunne man ikke bare bruge sit Windows logon, over hele linjen?
Logget
Bedstefar
Gæst
« Svar #2 Dato: 9. Januar '09 kl. 13:46 »

Hej
Har lige fået en besked fra EA, den er på engelsk så det er ikke lige mig men hvad skal jeg gøre her? Spørgsmålstegn
Hi Again,
Good news! I think I have solved your problem, the bestefar456 was connected to another email address in the new system for some reason,
if you now go in on www.ea.dk and link your bedstefar456 to your gmail adress, it should start working for that one as well Smiley


Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 9. Januar '09 kl. 18:35 »

De siger at den profil du har som hedder bestefar456 var forbundet til en anden email adresse i det nye system. Hvis du går ind på www.ea.dk kan du logge ind med den profil og ændre i profiloplysningerne, så den også henviser til din gmail konto, så burde det virke.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Bedstefar
Gæst
« Svar #4 Dato: 10. Januar '09 kl. 10:34 »

Hej Wishbone
Det lykkedes næsten, jeg kom til at skrive det forkerte account navn af vanens magt og så er løbet kørt igen, nu vil spillet kun bruge min anden profil
Har besluttet at jeg kun vil have en profil , har efter hånden forsøgt flere måneder og holdt ja jeg ved ikke hvor mange igang inde ved ea

Det burde være mere simpelt at redigere sine mange account er
Det burde jo være når man logede ind som person at alle spil man havde hos ea ville komme til syne med oplysning soldatnavn og password, ja lige som når du logger på banken så kan du se de forskellige konti

Ja jeg ved ikke hvor mange registreringer aktive som passive jeg har hos ea, men verden over må det være et stort problem med de mange tomme accounter, der  med mener jeg når man skal have et spil registreret så kan man ikke få det navn man gerne vil have, det samme er med email eller password er brugt, ja så er der problemer.
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #5 Dato: 10. Januar '09 kl. 19:58 »

Jeg skal ærligt indrømme at jeg ikke fatter hvad du vil med mere end én profil i det hele taget.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Bedstefar
Gæst
« Svar #6 Dato: 10. Januar '09 kl. 20:19 »

Hej igen Wishbone
En ekstra profil er godt når min søn, eller en ven kommer så har man den mulighed at gå på en server og så spille med hinanden eller sammen
Logget
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #7 Dato: 11. Januar '09 kl. 17:04 »

Jeg har også haft knas med EA, og mine to profiler i BF2. EA tillader åbenbart ikke mere end en account pr. købt spil, og de lukkede min søn's profil.
Det er så grunden til at i af og til bliver skudt af Teenage Cowboy, mens han gemmer sig under navnet Quantumfan.
Det fede ved det er at de point han laver på ranked servers går til... mig  Tunge
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Bedstefar
Gæst
« Svar #8 Dato: 11. Januar '09 kl. 17:14 »

Hej
quantumfan, jeg har købt og betalt 3 stk battlefield 2 så det er ikke det
 Det går galt med registreringen vis man bruger den samme email adresse, så sker der ting og sager Spørgsmålstegn
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!