Wanparty.dk

Wanparty.dk

4. Maj '24 kl. 14:55*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: kør lige noget teknikhejs på det der bf2...  (Læst 8107 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Dato: 1. Oktober '06 kl. 11:07 »

Det er måske lidt overflødigt at poste den slags hos alle jer hardwarefreaks, men her er lidt læsning om bf2 og dets (overflødige) forbrug af systemressourcer. Som hvorfor punkbuster skal læse bf2 filer hvert 20. sekund og den slags.
https://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=22556

Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 1. Oktober '06 kl. 19:49 »

Der er skam ikke noget, der er overflødigt at poste i et indholdstomt og generelt rimeligt dødt forum som vores er lige pt. Anything goes Grin

Og din pointe er skam god, der er mange gode tips til at forbedre ydelsen i BF2 (det ressourcetunge monstrum som spillet jo nu engang er), men lige præcis mht. til Punkbuster, så er den "feature" (haha) slået fra på WanParty.dk's BF2-server.

Men så vidt jeg kan se, så er alt det andet reelt nok og værd at forsøge (prøver et par af tricks'ne selv).

Btw: ser vi dig til WanParty #02?

Btw2: Her er mine BF2-stats (ja, min accuracy og KDR er latterlig, men jeg spiller for at spille, ikke for stats Smiley (og her må KenZoe komme med en eller anden latterlig "yeah right"-kommentar som han plejer ... ))
« Sidste ændring: 1. Oktober '06 kl. 21:06 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #2 Dato: 2. Oktober '06 kl. 20:39 »

he he, det varer lige lidt før jeg poster mine stats, jeg har ikke haft bf2 så længe, men er dog blevet forfremmet til menig  Tunge

Jeg regner med at være klar til wanparty #2, men har liige haft et uheld (læs= softwarecrash) med patch 1.4.   Sørgelig  Hvad er jeres erfaringer med  den ?

QF

Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 2. Oktober '06 kl. 21:09 »

Hmm .. jeg var i den "heldige" situation at jeg netop havde smadret min grafik-driver. Så jeg geninstallerede BF2 fra scratch og opdaterede med den fulde version af patch 1.4.

Men nu jeg tænker over det, så har jeg faktisk hørt om flere, som har haft mærkelige CTD's efter at have patchet med 1.4. Primært idet man joiner en server, det har jeg også selv oplevet ...

Har du patchet med "incremental" 1.4 eller den fulde version?

Og hvad er din oplevelse af et "softwarecrash" - den slags kan jo manifestere sig på mange forunderlige måder (og farver) :-)

Jeg har i hvert fald ikke siden haft problemer med 1.4 og må nok erkende (hvor nødigt jeg end vil) at de har en rimelig OK patch på hænderne denne gang (til en forandring).
Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #4 Dato: 3. Oktober '06 kl. 08:51 »

Jeg har (havde) patchet med den fulde version, og spillede lystigt med på Road to Jalalabad i en times tid. Så blev jeg træt af den server jeg var på og skulle opdatere serverlisten, da spillet crashede og åbenbart tog et eller andet med sig i faldet. Herefter crashede det hver gang jeg prøvede at starte det.
Nu har jeg geninstalleret bf2, men har ikke haft tålmodighed til at patche igen. Nå, på den igen, det skulle jo helst virke inden lørdag.

Indtil da vil jeg bare gå rundt og se skummel ud, og brokke mig over EA  Tunge
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #5 Dato: 3. Oktober '06 kl. 09:11 »

Nu har jeg geninstalleret bf2, men har ikke haft tålmodighed til at patche igen. Nå, på den igen, det skulle jo helst virke inden lørdag.

Det var i hvert fald et lidt sølle fremmøde sidst (3 stk., mener jeg), men heldigvis er det faktisk ret underholdende at spille coop. Vi burde dog kunne snige antallet af deltagere op på 5 stykker denne gang.

Indtil da vil jeg bare gå rundt og se skummel ud, og brokke mig over EA  Tunge

Heh, velkommen i klubben.  Humørgrin Du kan i øvrigt også godt brokke dig over udviklerne (DICE), de har netop solgt deres sjæl til EA: https://biz.yahoo.com/bw/061002/20061002005636.html
Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #6 Dato: 4. Oktober '06 kl. 14:48 »

Deres sjæl, nå ja, man kan jo lokkes til meget for nogle få hundrede millioner.

Men efter geninstallation virker min patch 1.4 igen, så det går nok.
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!