Wanparty.dk

Wanparty.dk

14. Maj '24 kl. 00:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Hej Alle her på wanparty.dk  (Læst 6811 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
renz.dk
Gæst
« Dato: 18. August '08 kl. 23:16 »

Hej Alle her på wanparty.dk

Så lige der var et dansk community med UT3, så jeg måtte jo lige sige hej til jeg alle sammen!

Jeg har spillet UT..ja lige siden december 1999. Spillede i div. klaner og i turneringer fra 2000 til 2003. Siden har jeg spillet lidt "on and off".

Men der bliver da tid til UT en gang om dagen eller 2 Blink

Glæder med til at game d. 25. August.

//renz.dk
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 19. August '08 kl. 10:07 »

Velkommen til Smiley

Ja, vi er en lille flok rimelig sammentømrede casual gamers. De fleste af os kender hinanden sådan lidt på kryds og tværs, men alle er velkomne. Hvir du har nogen spørgsmål, så fyr dem endelig af (omend helst i en relevant tråd). Dokumentationen på sitet er vist forholdsvis outdated efterhånden, så det er ikke sikkert du kan finde svar på egen hånd.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 19. August '08 kl. 11:40 »

Hey renz, velkommen ombord Humørgrin

Så du spiller UT3 .. spiller du også UT2004? Men ikke BF2?
Har du favoritmaps/baner? Hvad er dit UT handle?

Fortæl, fortæl Smiley

PS. Jeg flyttede din post til et seperat topic, så andre folk nemmere kan finde det og sige dav.
Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 19. August '08 kl. 17:16 »

Ja davs der!  Blink

Velkommen til!  Smiley

Det er da rart at se man endelig kan få lidt modstand...  Rullende øjne Tunge Grin  Det er jo ikke nemt at få liv i de gamle rotter (læs: dem der tør spille UT)... *GXXF*  Cool

Bare husk TeamSpeak når vi spiller!  Blink Det er totalt grineren at høre når de andre bander og svovler over at dø på stribe...  Grin Grin Grin Ikke fordi det sker tit, men sjovt når det gør!  Tunge Cool Grin

Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #4 Dato: 20. August '08 kl. 16:32 »

hej renz.
velkommen til os skydegal bæster Grin
dejligt med en ny skydeskive.  måske du er en af dem jeg kan ramme Grin

duser / speedman a.k.a. dennis
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #5 Dato: 20. August '08 kl. 16:33 »

hej renz.
velkommen til os skydegal bæster Grin
dejligt med en ny skydeskive.  måske du er en af dem jeg kan ramme Grin

duser / speedman a.k.a. dennis

Du glemte "Sniper-Kaj"   Grin Humørgrin Humørgrin Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #6 Dato: 20. August '08 kl. 17:25 »

duser / speedman a.k.a. dennis

Du glemte "Sniper-Kaj"   Grin Humørgrin Humørgrin Grin

Og "Camper Fag" Rullende øjne

Selvom dét jeg oftest kalder Dennis naturligvis er "Nårh! NU skal du dø!" Humørgrin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #7 Dato: 20. August '08 kl. 17:38 »

nååå for pokker da glemt jeg den lille detalje Grin
og i kan jo ta det..
i er pisse gode til og gribe mine skud Rullende øjne
duser / speedman a.k.a. dennis

Du glemte "Sniper-Kaj"   Grin Humørgrin Humørgrin Grin

Og "Camper Fag" Rullende øjne

Selvom dét jeg oftest kalder Dennis naturligvis er "Nårh! NU skal du dø!" Humørgrin
« Sidste ændring: 20. August '08 kl. 17:48 af speedman » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #8 Dato: 20. August '08 kl. 17:43 »

nååå for pokker da glemt jeg den lille detalje Grin
og i kan jo ta det..
i er pisse godt til og gribe mine skud Rullende øjne
duser / speedman a.k.a. dennis

Du glemte "Sniper-Kaj"   Grin Humørgrin Humørgrin Grin

Og "Camper Fag" Rullende øjne

Selvom dét jeg oftest kalder Dennis naturligvis er "Nårh! NU skal du dø!" Humørgrin

Nåe ja... KLART... det er jo det vi er!  Humørgrin Blink Grin

Det ER os der er de bedste... *GGG*  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
duser
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 94


wow styre lige pt min verden


« Svar #9 Dato: 20. August '08 kl. 17:47 »


hehe grandt.
hvis du bare ville holder dig til ut. Blink
så er jeg kun lidt god til bf  Humørgrin
nååå for pokker da glemt jeg den lille detalje Grin
og i kan jo ta det..
i er pisse godt til og gribe mine skud Rullende øjne
duser / speedman a.k.a. dennis

Du glemte "Sniper-Kaj"   Grin Humørgrin Humørgrin Grin

Og "Camper Fag" Rullende øjne

Selvom dét jeg oftest kalder Dennis naturligvis er "Nårh! NU skal du dø!" Humørgrin

Nåe ja... KLART... det er jo det vi er!  Humørgrin Blink Grin

Det ER os der er de bedste... *GGG*  Grin
Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #10 Dato: 20. August '08 kl. 17:54 »


hehe grandt.
hvis du bare ville holder dig til ut. Blink
så er jeg kun lidt god til bf  Humørgrin

Tak for kompliment!  Tunge

Nope! Jeg quitter ikke BF!  Vred

Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
renz.dk
Gæst
« Svar #11 Dato: 20. August '08 kl. 21:19 »

Tak for den varme velkomst Smiley

Ja jeg tror i kan diskutere videre herfra og til juleaften  Grin

For lige at fortælle lidt om mig og UT:

Jeg spiller kun UT3, selv om jeg har også spillet; UT99, UT2003. UT2k4.

UT99: I det gamle Unreal var min stærkeste force helt klart mit aim, og derfor var Sniper rifle og Shockrifle blandt mine favoritter, og bland mine favorit maps kan jeg da nævne, Deck16][ (SURPRISE  Grin) Morpheus, StalwartXL.

UT2003 & UT2k4: I disse 2 spil prøvede jeg at udnytte muligheden for double dodge, og wall dodge. Jeg udviklede min spillestil meget gennem disse 2 års tid. Jeg begyndte at bruge meget Rocket Launcher. Lightening gun var ganske forfærdelig, så jeg holdte stadig fast i min Shock Rifle. Favorit map var nok Antalus.

UT3: Idag spiller jeg langt mere agressivt end jeg var vandt til at gøre. Jeg udnytter enhverv mulighed for wall dodging og min aller stærkeste force er helt klart evnen til at forudsige. (Prediction skills, som det så flot hedder) Mine favorit våben er helt klar Rocket Launcher, Bio Rifle og ShockRifle, og double Enforcer! Mine favorit maps er: Heatray, Deck, Biohazzard.

Jeg ser frem til at game med jer Smiley Laver vi så nogle teams, eller spiller vi bare FFA?

Vedr. teamspeak, så har jeg ødelagt begge mine Sennheisser headset, så lige nu har jeg ingen mikrofon.

Det minder mig da lige om hardware! Her er mit grej:

Antec P182 kabinet, Gigabyte GA-P35-DS3, Intel Q6600, 4GB Xtreme ram, XFX Geforce 8800GTS, 74GB Western Digital Raptor (Vertikalt monteret i gyro-ophæng), DinoVo Edge Tastatur, Intellimouse 3.0 2.nd edition (Har spillet med den siden år 2000, og har slidt ca 7 af dem op.) Sharkoon Black edition Mousemat. Samsung 206BW 20.1"

Ang. mus og mussemåtter, så har jeg prøvet ALT, FunC1030, X-mat, Steelpad, Icemat....dem alle.. og mus der har jeg prøvet Logitech G9, Microsoft Sidewinder (den nye). Logitech G5, 518, samt de to nyeste fra Razor. Hvilket minder mig om at jeg har en HELT ny Razer Lachesis mus hvis der er nogen der kunne være interesseret i sådan en (passer ikke til min hånd).

Det var vidst lidt om mig!

Ser frem til at game med jer gutter!

//renz.dk

Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #12 Dato: 20. August '08 kl. 22:11 »

Jeg ser frem til at game med jer Smiley Laver vi så nogle teams, eller spiller vi bare FFA?

Det kommer an på hvor mange vi er. Tilslutningen til UT, især til UT3, har været rimelig lav på det sidste. Sidst vi spillede UT3 var vi 2½ Tvær. Men nu hvor patch 1.3 er kommet, håber vi på at serveren bliver lidt mere stabil, og forhåbentlig bedre at spille på. Jeg har også et håb om at vi kan indføre noget af alt det custom content der bliver lavet til det i øjeblikket, i form af gametypes, maps, våben, m.m.

Vedr. teamspeak, så har jeg ødelagt begge mine Sennheisser headset, så lige nu har jeg ingen mikrofon.

Der kan jeg kun sige at du må se at skaffe et nyt så hurtigt som muligt Blink. Halvdelen af fornøjelsen ved at spille er at kunne svine hinanden til Humørgrin. Og som regel er der rimelig meget gang i samtalerne på TS, så det kan godt betale sig at være med dér også.

Det lyder dog som om du går lidt højere op i det end flertallet herinde. Vi tager det rimelig afslappet, og der er vist ingen der hidtil har spekuleret meget over deres "spillestil". Vi er ikke en klan, bare et community, og vi spiller primært for fornøjelsens skyld. Jeg håber ikke det er for "vattet" for dig Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


renz.dk
Gæst
« Svar #13 Dato: 21. August '08 kl. 19:17 »

Det lyder dog som om du går lidt højere op i det end flertallet herinde. Vi tager det rimelig afslappet, og der er vist ingen der hidtil har spekuleret meget over deres "spillestil". Vi er ikke en klan, bare et community, og vi spiller primært for fornøjelsens skyld. Jeg håber ikke det er for "vattet" for dig Blink

Jeg har gået meget højt op i det da jeg før har været afløser på det danske landshold på Clanbase. Men nu spiller jeg bare for hyggens skyld, da tiden til at spille 6 timer om dagen ikke længere er tilgængelig Smiley

Ang. headset, kan jeg høre på det hele at jeg hellere må anskaffe mig et hurtigst muligt. Jeg har heller ikke installeret teamspeak endnu, har i et link hvor jeg kan finde den version i bruger?

//renz.dk
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #14 Dato: 21. August '08 kl. 20:17 »

Jeg har gået meget højt op i det da jeg før har været afløser på det danske landshold på Clanbase. Men nu spiller jeg bare for hyggens skyld, da tiden til at spille 6 timer om dagen ikke længere er tilgængelig Smiley

Ouch! Chokeret

Øhm... Det lyder da... hyggeligt Blink. Nå, vi må jo lade det komme an på en prøve Smiley

Ang. headset, kan jeg høre på det hele at jeg hellere må anskaffe mig et hurtigst muligt. Jeg har heller ikke installeret teamspeak endnu, har i et link hvor jeg kan finde den version i bruger?

Bare hent den seneste version fra www.teamspeak.org

Nogle af os bruger også TeamSpeak Overlay (www.teamspeakoverlay.com), men jeg kan ikke få det til at fungere på min Vista maskine. Det kører nu fint under XP. Det gør at du kan se hvem der taler inde i spillet, og er som sådan ret praktisk, især når du er ny og ikke kender os på stemmerne endnu.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


renz.dk
Gæst
« Svar #15 Dato: 27. August '08 kl. 10:08 »

Tak for sidst. Det var da hyggeligt med lidt UT sammen med andre danskere!

Er ked af at jeg var nødt til at smutte så hurtigt, men jeg blev nødt til at starte på at lave mad, da jeg slet ikke havde været hjemme hele dagen før det var tid til at spille UT3 Smiley

Næste gang har jeg forhåbentlig mere tid, og et headset Smiley

Hvornår er næste UT3 event?

//renz.dk
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #16 Dato: 27. August '08 kl. 10:53 »

Hvornår er næste UT3 event?
Kalenderen på forsiden er din ven Smiley
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!