Wanparty.dk

Wanparty.dk

13. Maj '24 kl. 23:32*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Bruger betaling  (Læst 3864 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
bestefar345
Gæst
« Dato: 1. November '07 kl. 10:05 »


Hej med jer.
Der har været noget snak om bruger betaling for at holde serveren kørende, der er også en del arbejde forbundet med det, så det finder jeg ok.
Så er det lige hvor meget skal det koste? Og hvilke kontonr. kan vi overføre pengene til?
Hvad siger i?

Venlig hilsen bestefar345
« Sidste ændring: 1. November '07 kl. 10:09 af bestefar » Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 1. November '07 kl. 11:24 »

Det er venligt af dig at tænke på de omkostninger, der er forbundet med at drive WanParty.dk. Det tager tid og koster da givetvis også lidt penge (strøm, nettrafik, osv) - men det har jeg ikke regnet på. Men det er jo ikke anderledes end så mange andre hobbyer - og WanParty er en hobby - for alle de, der er involveret i at drive sitet.

Som jeg har sagt før, så ser jeg hellere, at det økonomiske støtte bliver givet ved særlige arrangementer, hvor der skal gøres en ekstra indsats - f.eks. ved et fremtidigt LANparty. Der kan det blive nødvendigt med brugerbetaling for at vi alle kan få en god oplevelse.

Men støtte i det hele taget er der intet i vejen med. Hvis du - og andre - vil gøre mere for WanParty.dk, så synes jeg det bør ske ved fortsat at sprede ordet til dem du kender, deltage i afstemningerne og følge med i forummet, så vi kan blive bedre til at pejle os ind på, hvordan WanParty skal fortsætte.

Personligt så jeg gerne, at folk er mere åbne om, hvad de synes er godt og skidt ved WanParty.dk og de enkelte events, men når der ikke klages over noget, så kan jeg jo helle ikke klage Smiley

Så kort sagt: ingen penge, men flere ideer og mere feedback, tak :-)
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 1. November '07 kl. 12:43 »


Hej igen
City medlem er jeg ved Boomtown, i sin tid meldte jeg mig ind for at spille på Boomtown da ping tiden var dårlig på de fleste udenlandske servere samt det ville være dejlig at snakke lidt med andre der har samme lidenskab; men det lykkedes mig aldrig at komme til at spille på Boomtown så jeg bruger kun Boomtown til at  downloade spil, opdateringer, ja og dette skal jeg nu betale den nette sum af 199kr om året ., ja det kan jo ikke gå længere når det hele er gratis hos Wanparty.   Grin
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!