Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 09:28*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Battlefield 3  (Læst 6294 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 29. Oktober '11 kl. 11:23 »

Battlefield 3 er ude, og samler 89% hos GameRankings, 90/100 hos Metacritic, 100/100 hos GameSpy og 8.5/10 hos IGN.

Det tegner på alle måder til at være et spil som er en værdig efterfølger i Battlefield-serien, i hvert fald hvis man kun kigger på gameplay. Og så kan det erhverves for 289,- i Elgiganten.

IGN Reviews - Battlefield 3 (PC) Game Review

Spørgsmålet er så: hvilken hardware skal man have?
De officielle minimum specs siger 2 GHz Dual Core og et 8800GT/HD3870, mens de officielle anbefalinger er Quad-core CPU og GTX 560/HD 6950. Men game-debate.com har en crowdsourcet "beregner", som siger at en Quad-core CPU og et GTS 250/HD 3870 kræves for en nogenlunde oplevelse.
Hvad tror I? Skal man lægge penge i CPU'en eller i grafikkortet nu om dage?

Det sørgelige...
Man kan næsten ikke tro det efter EA/DICE's erfaringer med Gamespy til BF2, men da de denne gang bruger Origin (som er EA Downloader med et nyt navn) er alting gået ca. 20 gange værre end med BF2. Som der står i en artikel om nedturen på på GDN:
Citat
The business process that went something like "Let’s launch a whole new, fairly untested and buggy digital delivery service, and then put our most important game of the year on it and require it all to have Internet-based DRM" seems to have some serious flaws. In fact, just reading that sentence makes you wonder how it all got approved.
Så selv om man kan købe den som DVD, og endda downloade den via 3rd party sites som Direct2Drive (men ikke Steam), så skal man altså stadig bruge Origin til at spille det med.

Kort sagt: jeg overvejer kraftigt at opgradere min PC bare for at kunne spille det, men det er goddamn SAD Græder at EA er sådan nogen pikansjoser, og at det hele starter forfra.

Jeg vil have DICE og BF1942 tilbage.
Logget

Keep It Simple.
minifreak
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 164



« Svar #1 Dato: 29. Oktober '11 kl. 12:26 »

Jeg har købt det og terminator og holmer har også.
Jeg har ikke modtaget det endnu men de to andre er meget henrykte over det......
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 30. Oktober '11 kl. 00:00 »

Så selv om man kan købe den som DVD, og endda downloade den via 3rd party sites som Direct2Drive (men ikke Steam), så skal man altså stadig bruge Origin til at spille det med.
Tja, Origin = no sale for me.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Stokie
WanParty Medlem
**
Offline Offline

Beskeder: 47


WanParty Ex-Admin


« Svar #3 Dato: 14. November '11 kl. 13:22 »

Razor 1911 er ud med en exe der "omgår"  Origin, såden da, Origin skal være installeret men ikke loaded
Logget


Alle siger Jeppe drikker...ingen spørger hvorfor Jeppe drikker
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!