Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 10:55*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: TrackMania 2 udkommer 14. september  (Læst 6806 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 14. August '11 kl. 18:34 »

Så er det længe ventede Trackmania 2 endelig ved at være på trapperne. Man kan forudbestille spillet fra 17. august, og gør man det, får man samtidig adgang til multiplayer betaen. Jeg tænker der nok er nogen her som kunne være interesserede. Jeg skal i hvert fald have det.

Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/TrackMania_2:_Canyon

Hjemmeside: https://www.trackmania.com/
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 14. August '11 kl. 22:11 »

Så er det længe ventede Trackmania 2 endelig ved at være på trapperne. Man kan forudbestille spillet fra 17. august, og gør man det, får man samtidig adgang til multiplayer betaen. Jeg tænker der nok er nogen her som kunne være interesserede. Jeg skal i hvert fald have det.

Wikipedia: https://en.wikipedia.org/wiki/TrackMania_2:_Canyon

Hjemmeside: https://www.trackmania.com/

Nice. Noget om system requirements?
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 15. August '11 kl. 06:51 »

Nice. Noget om system requirements?
Jeg har ikke set nogen, men ser man på grafikken, kan jeg kun forestille mig at de er en del højere end forgængeren. Jeg tror dog stadig ikke vi er oppe i Crysis specs. En af de ting der var fede ved Forever var at næsten alle maskiner kunne trække det. Det har nok også hjulpet på spillets popularitet. Så jeg tror ikke de er hoppet helt over i den anden grøft hvad det angår. Men det kan være de har "skaleret" grafik engine'n så der kan skrues helt op eller ned for de fleste ting. Rent grafisk ser det i hvert fald vildt ud.

Det undrer mig dog at der tilsyneladende kun er ét environment i det nye, nemlig Canyon. Man må håbe det er fedt, for med Stadiums popularitet kunne jeg forestille mig at der er mange der vil blive skuffede over at det ikke er med.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 15. August '11 kl. 14:58 »

Det undrer mig dog at der tilsyneladende kun er ét environment i det nye, nemlig Canyon. Man må håbe det er fedt, for med Stadiums popularitet kunne jeg forestille mig at der er mange der vil blive skuffede over at det ikke er med.

Jeg læste at de havde planer om en serie af TM2-udgivelser med hvert sit tema, hvor den næste vistnok skulle hedde "Trackmania 2: Valley".
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 15. August '11 kl. 15:23 »

Jeg læste at de havde planer om en serie af TM2-udgivelser med hvert sit tema, hvor den næste vistnok skulle hedde "Trackmania 2: Valley".

Ja, men i så fald håber jeg da at de næste bliver i form af expansion packs eller sådan noget. Håber ikke det bliver en serie af fuldpris-udgivelser med kun ét environment i hver Vred
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #5 Dato: 17. August '11 kl. 08:35 »

Så er der åbent for preorders. Spillet koster €19,99 (148,99 kr) og kan købes og downloades her: https://eu-maniaplanet.gamesplanet.com/shop/trackmania-canyon

De officielle specs er som følger:

  • OS : Windows XP / Vista / 7
  • CPU: 1.5 Ghz
  • Memory: 1 Gb
  • Video Memory: 256 MB, Pixel Shader 2.0 / Intel HD 2000 / Nvidia ION / AMD HD 6310
  • HDD: 1.5 Gb

Jeg formoder dog at der er tale om de absolutte minimumskrav.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #6 Dato: 14. September '11 kl. 23:55 »

Så er den fulde version udkommet. Det er fedt, men det lider lidt under at... Ja, at det ikke er Stadium. Canyon er meget fedt, men det er ikke nær så arcade-agtigt som Stadium. Og så er man nødt til at drifte hele tiden, hvilket jeg finder lidt irriterende. Det er måske bare et spørgsmål om tilvænning, men det er i hvert fald en meget anderledes spillestil. Derudover er det alt hvad man kunne forvente. Grundlæggende det samme spil, men nu med en ny og væsentlig flottere engine.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!