Wanparty.dk

Wanparty.dk

3. Maj '24 kl. 06:40*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Ny TMUF kampagne  (Læst 6487 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 13. December '09 kl. 01:04 »

For de af jer som har købt TrackMania United Forever er der nu en gratis update med en helt ny racing campaign. 140 nye maps fordelt på alle 7 kategorier, vist nok lavet af fans af spillet, og samlet af Nadeo og udgivet som en samlet pakke.

Jeg glæder mig lige nu over min høje placering i medalje ræset, men det er jo nok slut et par timer efter at Grandt har læst dette her Grin
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #1 Dato: 13. December '09 kl. 11:38 »

Jeg glæder mig lige nu over min høje placering i medalje ræset, men det er jo nok slut et par timer efter at Grandt har læst dette her Grin

Hvordan KAN du dog tror det???  Grin Humørgrin Grin Humørgrin Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 16. December '09 kl. 07:35 »

Grandt, der er gået flere dage og du har ikke en eneste medalje. Er du syg? Spørgsmålstegn
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 16. December '09 kl. 09:26 »

Grandt, der er gået flere dage og du har ikke en eneste medalje. Er du syg? Spørgsmålstegn

 Chokeret

nope...


Ville da gi' dig en chance til at komme ordentligt foran...  Grin Humørgrin Grin Humørgrin Grin Humørgrin Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Datsun
Gæst
« Svar #4 Dato: 16. December '09 kl. 16:57 »

Hvor finder jeg den?
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #5 Dato: 16. December '09 kl. 21:44 »

Jeg startede bare TMUF op, så kom der en messagebox som sagde at der var en ny update og spurgte om jeg ville hente den. Så sagde jeg ja, og så åbnede den et download link direkte i min Firefox.

Alternativt så er download linket her: https://www.focus-files.com/patchs/tmuf/TmUnitedForever_StarEdition_Update.exe

Vær opmærksom på at jeg har den selvstændige TMUF. Hvis nogle af jer har den fra Steam virker denne update sikkert ikke. Så må i vente på at den bliver udsendt via Steam.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!