Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 17:11*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #152: Team Fortress 2 - Der blev sagt TEAM!  (Læst 4202 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 24. Maj '09 kl. 19:05 »

Wanparty #152: Team Fortress 2 - Der blev sagt TEAM!



Husk det kommende WanParty-event:

torsdag d. 28. maj kl. 20:00

Så er det atter tid til Team Fortress 2. Som navnet antyder er det et hold-baseret spil, og det kræver jo at man rent faktisk kan lave 2 hold. Derfor gør vi det nu lidt anderledes end sædvanligt.

Da der i den seneste tid har været usædvanligt ringe fremmøde til Wanparty events, har det resulteret i events med kun 2-3 deltagere. Det er mildest talt ikke et optimalt antal til holdspil, så nu prøver vi noget nyt.

Fra nu af skal folk tilmelde sig Wanparty events på forhånd. Det vil sige at i skriver i forummet i eventets tråd, hvis i har tænkt jer at deltage. Her første gang er tilmeldingsfristen bare inden eventets start (men det betyder ikke at i skal vente så længe, i må meget gerne skrive før). Hvis der ikke er nok tilmeldinger inden eventet begynder, aflyses det. Hvis der dukker nogen op som er stemt for det, spiller vi UT2004 i stedet, da man ikke behøver at være så mange til det.

Ved fremtidige events bliver tilmeldingsfristen 24 timer før eventets start, og hvis der ikke er tilmeldinger nok, bliver eventet bare aflyst.

Så... Jeg håber der kommer folk nok til at vi kan lave to hold. Vel mødt, og lad os kæmpe med ære.

Som altid er serveren password-beskyttet denne dag, og denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 24. Maj '09 kl. 19:07 »

Så må jeg hellere selv gå foran med et godt eksempel. Jeg kommer Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


elgsdyr
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 64



« Svar #2 Dato: 25. Maj '09 kl. 14:46 »

Jeg kan ikke love noget. Jeg sidder midt i projekt og kan godt se mig selv sidde og knokle torsdag aften...
Logget

Yours etc.
:b00m:Elgsdyr aka Torsten Balle Koefoed

https://www.elgsdyr.dk                    
https://www.b00m.dk
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 26. Maj '09 kl. 18:54 »

Det er desværre for sent for mig...  Chokeret skal op kl 03:00, og skulle jo gerne være frisk der...  Tvær
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 27. Maj '09 kl. 22:23 »

Jeg skrev ganske vist at fristen denne gang gik helt frem til eventets start, men jeg er alligevel rimelig skuffet over at der hér, sent aftenen i forvejen, kun er én sikker tilmelding, og det er min egen. Vred
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #5 Dato: 28. Maj '09 kl. 09:31 »

Jeg skrev ganske vist at fristen denne gang gik helt frem til eventets start, men jeg er alligevel rimelig skuffet over at der hér, sent aftenen i forvejen, kun er én sikker tilmelding, og det er min egen. Vred

Jeg kan sagtens følge dig...  Tvær  SORRY...
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!