Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 13:55*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Gratis UT3, ny patch og Titan Pack!  (Læst 3974 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 6. Marts '09 kl. 00:01 »



Som lovet udkom i dag Epic's gratis Titan Pack til Unreal Tournament 3. Samtidig kom også en ny, omfattende patch, som Titan Pack afhænger af. Tilsammen udgør de en massiv tilføjelse af nyt indhold og fejlrettelser til spillet, som efter manges mening bringer UT3 op på et niveau, det burde have været på ved udgivelsen for lidt over et år siden.

Derudover kan man spille UT3 gratis hele weekenden via Steam! Læs mere

Download UT3 patch 2.0 her (310MB) | Download Titan Pack her (917MB)

Indhold
Kort fortalt får vi følgende:
  • 19 nye maps: 4 Warfare, 3 vCTF, 6 Deathmatch, og 3 CTF samt de 3 fra Bonus Pack 1
  • Titan mutator
  • 2 nye gametypes: Greed og Betrayal
  • To nye våben: Stinger Turret og Eradicator Cannon artilleri
  • To deployables: X-Ray Field og Link Station
  • Slow Field power-up, en transportabel udgave af Slow Field deployable
  • Et nyt køretøj: Stealthbender, som har spidermine fælder, en EMP mine, og en af de nye Link Station og X-Ray Field deployables
  • To nye spillerfigurer: Nova og Kana (hhv. Liandri og Ronin)
  • 57 Steam Achievements
  • Andre forbedringer: netværks performance forbedringer, bedre menu og brugergrænseflade
  • Demo recording direkte i klienten, meget bedre Server Browser, nyt mapliste system, samt support for at starte afstemninger midt i spillet

Spiltype: Greed
Her er en tutorial video til en af de nye spiltyper, som kort beskriver finesserne og lidt taktik omkring Greed. Sidst i videoen ses en Titan in action. Videoen er på engelsk.
https://www.youtube.com/watch?v=GxrpyOBe8zU&fmt=22

Titan Mutator
Fyld dit Titan meter ved at dræbe modstandere (med bonusser for multikills og killing sprees), tage flag eller noder og ved at gennemføre andre mål i spillet. Når dit Titan-meter er fyldt, kan du transformere dig til en kæmpe med en kraftig rocket launcher, masser af hitpoints og et ødelæggende ground pound attack. Dræbte Titans selvdestruerer efter en kort nedtælling, så kom af vejen, hvis du dræber en!

Når du er blevet til en Titan, kan du fylde dit Titan-meter igen for at transformere dig til en Behemoth! Behemoths er enorme, 10 meter høje omvandrende klippestykker
af ødelæggelse, men selvdestruerer efter 30 sekunder.

Det er vigtigt at vælge det rigtige tidspunkt at transformere sig til en Titan, da denne tilstand også har flere begrænsninger. Titans kan ikke bruge køretøjer, bære på flag eller orbs eller Greed-kranier. Titans kan heller ikke indtage Warfare-noder eller samle våben eller powerups.

Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 6. Marts '09 kl. 00:02 »

Bemærk at der endnu ikke er kommet en Linux-patch til serverne, så WanParty-serveren kører ikke v2.0 endnu. Man kan dog godt spille på den med den nye patch alligevel, bare uden alt det nye gejl og lir Blink
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #2 Dato: 7. Marts '09 kl. 02:43 »

Well, jeg har prøvet patchen og pack'en nu. De to nye gametypes er meget sjove, især Greed. Der er dog enkelte børnesygdomme. På et af de maps jeg prøvede fungerede bots'ene slet ikke. De kunne ikke finde ud af at flytte sig fra deres egen base, så de stod bare der og stod, mens jeg pløkkede dem til sildesalat. Jeg spillede til gengæld også et par online matches, og det er super sjovt.

Betrayal er meget skægt, men det virker lidt meningsløst. Når det kommer til stykket er det bare instagib deathmatch, med en lille ekstra gimmick som ikke rigtig gør nogen forskel.

Titan mutatoren har jeg ikke rigtigt nået at danne mig en mening om. Den kommer vist mest til sin ret i team games, og nok kun når man spiller med human players.

Jeg er ikke vild med det nye menusystem. Nu skal man tilsyneladende dobbeltklikke på knapperne for at der sker noget, hvilket kun ville give mening hvis de rent faktisk havde lavet en ny UWindows (á la UT99), men det har de ikke, så det virker ret unaturligt.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 7. Marts '09 kl. 12:15 »

Bemærk at der endnu ikke er kommet en Linux-patch til serverne, så WanParty-serveren kører ikke v2.0 endnu. Man kan dog godt spille på den med den nye patch alligevel, bare uden alt det nye gejl og lir Blink
Det er der så nu - prøver at få den på WP-serveren her i weekenden.
Logget

Keep It Simple.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #4 Dato: 10. Marts '09 kl. 12:56 »

Ifølge Kotaku.com ligger UT3 på en samlet 3.plads over mest solgte spil på Steam i den forgangne uge. Måske kan det hjælper spillertallet lidt i vejret. Det var nok en god idé at tilbyde UT3 gratis henover weekenden Blink

Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!