Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 17:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: BF2 Event #16: City maps!  (Læst 3725 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Dato: 12. Februar '09 kl. 13:26 »



Søndag d. 15. februar kl. 20:00!

Klassisk Battlefield 2 - City maps!

Denne gang skal vi ha' samlet tropperne i gader og stræder, og spredt nogle rundt på hustagene og i opgangene.  

Lad bare sikkerhedsskoene blive hjemme denne dag, der bliver nemlig ikke mulighed for at blive kørt over! c",)
 
  • KUN city maps
  • 16 player maps
  • 2 runder pr. map
  • Ingen køretøjer
 
Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd (du skal logge ind).
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 12. Februar '09 kl. 16:46 »

Bare i er stensikre på at alle maps er sat til at køre i 16 player udgaverne. Jeg vil meget nødig skulle vandre til fods fra den ene ende af et 64 player map til den anden Tvær
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #2 Dato: 13. Februar '09 kl. 00:37 »

Bare i er stensikre på at alle maps er sat til at køre i 16 player udgaverne. Jeg vil meget nødig skulle vandre til fods fra den ene ende af et 64 player map til den anden Tvær

Nu ikke pive sådan... hehe... Tunge

Der burde være styr på det... Jeg har dog ikke lige mulighed for at afprøve, men satser på at "Plejer" ikke ikke er stukket af... hehe  Blink

Jeg selv har desværre ikke mulighed for at komme på, da jeg sidder i et sommerhus på Rømø...  Grin
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!