Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 17:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: BF2 Event # 12: Squad Training  (Læst 3713 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lazyboy
WanParty Medlem
**
Offline Offline

Beskeder: 33



WWW
« Dato: 19. November '08 kl. 23:36 »

BF2 Event # 12: Squad Training
Citat
Husk næste BF2 Event:

Torsdag d.20 November kl. 19.30

       
...Strike at Karkand....
 
Klassisk Battlefield 2 - Træning event >>> Element: Til lands <<< Træning: Squad...
Denne gang skal vi kigge på en SQUAD, som i sin enkelthe betyder at et antal spillere danner sit eget hold/patrulje.
Som SQUAD følges man ad, følger en fælles strategi, og deler opgaven som henholdsvis: Special Forces - Sniper - Assault - Support - Engineer - Medic & Antitank. På den måde giver man hinanden støtte på alle områder og står meget stærkere i sine kampe for at holde modstanderen på afstand, og får kæmpet sig sikkert frem til sine mål. Endvidere har man mulighed for at komunikere via sit headset internt i sin SQUAD gennem spillet, ved at trykke på B-Tasten.
Som SQUAD Leader kan man ved at trykke på V-Tasten, komunikere direkte til sin COMMANDER, men det kigger vi nærmere på i næste event.
 
OG HUSK NU...
At alle trænings Event vare fra 40-60 min. Og afsluttes som alm. BattleField 2 spilleaften !!!! Gerne på Ranked server.
Spilleregler: Aftenen står i Infanteristens tegn. (Frit valg på udstyr) Vi spiller kun på ét map: Strike at Karkand Der er 20 min. pr. omgang!
  • Første omgang sætte vi en erfaren spiller til at danne en SQUAD, for derefter at guide de uerfarende igennem på de andre hold.
  • Anden omgang forsættes ligeledes.
  • Tredie omgang gives kun fri hvis alle har været igennem.
  • Der er INGEN weapons unlocks.
  • Der er INGEN Commander.
  • Fjerde omgang forgår igen på en Ranked Server !  hvor vi fortsætter som en normal spille aften med Battlefield 2.
Venligst respektér reglerne!
  
Med venlig hilsen. De 3, det vil sige 2, og måske snart kun 1 Musketer .. "Palle alene i verden"
Denne måneds serverpassword kan du finde i forummet i denne tråd (du skal logge ind).

Logget

NZXT APOLLO Sort - CoolerMaster Real Power M850 Modular PSU - ASUS P5N32-E SLI AiLifestyle Series - 2X ASUS EN8800GTS/HTDP/SLI-  Core 2 Duo E6700 3,0 GHz - 8Gb Corsair XMS2 Dominator -  WD Raptor WD1500ADFD 150 GB - DVD Samsung SH-S183A - ViewSonic VX2245wm Blank piano sort - Microsoft Windows Vista Home Premium (Dansk) 64 Bit. - Logitech Extreme 3D Pro - Logitech G15 Gaming Keyboard (Dansk).
KenZoe
Minecraft Admin
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 194


WanParty Ex-Admin


« Svar #1 Dato: 20. November '08 kl. 09:46 »

Da min pc i tirsdags afgik ved døden må jeg, indtil en lille ny fødes, indfinde mig med ikke at kunne deltage på fuld tid.

Bisættelsen og den efterfølgende reception har fundet sted (og stripperne er gået hjem).
Logget

Spiller lige nu:
Bedstefar
Gæst
« Svar #2 Dato: 20. November '08 kl. 19:31 »

Hej
Ja jeg kan heller ikke mere
Nu har jeg hele 3 battlefield2 spil men ikke en af dem kan komme online, ja det er et stort rod med registreringerne
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!