Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 14:44*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #64: UT2004 Troopers - Star Wars!  (Læst 4497 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 27. November '07 kl. 20:51 »

Wanparty #64: UT2004 Troopers - Star Wars!


Næste event:
torsdag d. 29. november kl. 20:00!

På torsdag står den på UT2004 som vi aldrig har set det før (sandsynligvis). Vi skal nemlig spille et helt specielt mod til UT2004, som hedder "Troopers: Dawn of Destiny ". Bag den lidt anonyme titel gemmer sig et ufatteligt ambitiøst og meget vellykket Star Wars-baseret mod, som netop er udkommet i version 6. Det har altså været på markedet i en rum tid, men var af de fleste afskrevet som dødt, indtil udviklerne bag forleden bekendtgjorde, at der altså nu er udkommet en ny og forbedret Star Wars-oplevelse til UT2004.

Wishbone har skrevet en udførlig vejledning  til, hvordan det installeres. Installationen er desværre besværliggjort af, at vi alle (formentlig) har Epic's officielle bonuspakke installeret, og den har altså smadret en bestemt fil i vores UT2004-installation, som skal bruges af Troopers. Så læs hans vejledning inden du installerer, for du kan løbe ind i problemer. En eller flere af os vil forsøge at være på Teamspeak lidt før event-start på torsdag, hvis folk stadig har problemer. Men sørg for at downloade mod'et  under alle omstændigheder (416MB).

Troopers er lidt specielt, idet der kun er een gametype. Den minder om Assault fra standard UT2004, og kan være lidt svær at vænne sig til lige i starten. Men vi tager det stille og roligt, så alle kan være med. Den officielle Troopers manual kan man finde her, men lige nu virker den kun i Internet Explorer.

Tro os, når vi siger, at det er vellavet og underholdende. Og hvis du i forvejen er til Star Wars, vil du IKKE gå glip af dette mod
 
Denne måneds password kan du finde i forummet i denne tråd  (du skal logge ind).

Må Krafte- erh, nej ..  May the Force be with You!



Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #1 Dato: 27. November '07 kl. 21:13 »

Ohhh, Star Wars. Me like ! 
Det ville da ikke være første gang jeg smadrede noget software bare for at få det til at ligne SW  Grin
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 28. November '07 kl. 09:33 »

Det ville da ikke være første gang jeg smadrede noget software bare for at få det til at ligne SW  Grin

Hmm .. fortæl, fortæl Smiley
Logget

Keep It Simple.
Quantumfan
WanParty Medlem
***
Offline Offline

Beskeder: 99



« Svar #3 Dato: 29. November '07 kl. 10:18 »

Der var en tragisk hændelse med nogle skrivebordselementer og en musemarkør der skulle ligne små lyssværd, det endte med en ny windowsinstallation. OK det var '98 men alligevel...  Tunge
Logget

OK 2020, you can take the silly wig off now. We know it's you...
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 29. November '07 kl. 16:28 »

Ja, man er vel lidt bidt af det... Jeg har f.eks. denne her fætter til at kigge mig over skulderen når jeg spiller:
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #5 Dato: 29. November '07 kl. 19:46 »

Ja, man er vel lidt bidt af det... Jeg har f.eks. denne her fætter til at kigge mig over skulderen når jeg spiller:

Ja, så forstår man jo godt, at han ser lidt gnaven ud  Grin
Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!