Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 18:02*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #41: BF2 Tampa + City Maps v2  (Læst 3784 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Dato: 14. Juli '07 kl. 19:13 »

lørdag d. 14. juli kl. 20:30!

    Som ved sidste BF2-event kører vi en omgang med gedigne city maps, herunder også det underholdende "Highway Tampa"-map (som omtalt her). Det er stort, men hvis alle spænder hjelmen og dukker op, så er der gode chancer for at det kan blive nogle vilde kampvognsslag (undskyld hvad? Er du på ferie i Malaysia? Og? Har de ikke internet?!  Blink)

    Og ligesom sidst er der også andre city maps i rotation, nemlig Road to Jalalalalabad, Sharqi Peninsula, Strike at Karkand og Mashtuur City.

    For at spille med på Highway Tampa skal du downloade og installere denne fil (64MB).

    Har du ikke deltaget før, bør du tjekke FAQ'en og Links-sektionen!
    PS: Passwordet til serveren er denne gang: "paperboy".
Logget

Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #1 Dato: 14. Juli '07 kl. 19:14 »

Min mikrofon døde på mystisk vis sidste uge. Jeg kan godt høre hvad i siger, men kan altså kun svare tilbage via tekst. Jeg er aftenens administrator. Er der bøvl med noget, skal i bare kalde på mig, så tager jeg et kig på det. Vi ses om lidt Blink
Logget

Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #2 Dato: 14. Juli '07 kl. 22:13 »

og så løb min mus også tør for strøm...det er alt for mig denne aften. Selv om vi ikke var så mange var det i hvert tilfælde underholdende.
Logget

Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!