Wanparty.dk

Wanparty.dk

19. Maj '24 kl. 19:04*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Wanparty #32: UT2004 - TeamPlayazzz!  (Læst 4607 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 19. Maj '07 kl. 20:46 »

Wanparty #32: UT2004 - TeamPlayazzz!

 Wazzzaaaaap! Så er der snart Event #32:
mandag d. 21. maj kl. 20:30!Denne gang skal du hanke op i din teamspirit, for den står på holdbaserede gamemodes. Det vil altså sige, at du kan mapvote på Assault, Bombing Run, Capture the Flag (og CTF StrangeLove), Double Domination, Last Man Standing, Mutant, Onslaught og Team Deathmatch. Og der er ingen bots med heller, så vi håber du møder frem (og bemærk det nye tidspunkt - kl. 20:30).
Så find dig til rette i stolen og hiv dine bedste, mest hånende bemærkninger frem fra skuffen (f.eks. "Soon you'll be wearing my sword like a shish kebab!" 
) - der bliver brug for dem!
 


Har du ikke deltaget før, bør du tjekke FAQ'en og Links-sektionen!
Spørgsmål, kommentarer og trusler om bøllebank kan som altid gives i forum: PS: Passwordet til serveren er denne gang: "agent47".
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 20. Maj '07 kl. 20:42 »

Hvis vi snakker teamplay, synes jeg der er to der stikker ud: Mutant og Last Man Standing.

Okay, med Mutant kan man argumentere for at alle dem der ikke er mutant på et givent tidspunkt er ét hold, meeen alligevel...

Og Last Man Standing er da ikke spor hold-relateret, eller er det bare mig?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 21. Maj '07 kl. 15:41 »

Hmm .. næh, du siger noget .. gad vide om jeg var fuld da jeg skrev det?  Spørgsmålstegn


...

Logget

Keep It Simple.
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 21. Maj '07 kl. 19:02 »

Lige et lille spørgsmål:

Hvorfor dette:
Citat
og bemærk det nye tidspunkt - kl. 20:30
Spørgsmålstegn
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 1. Juni '07 kl. 22:51 »

Hvorfor hvilket? Hvorfor det nye tidspunkt? Eller hvorfor vi gør opmærksom på det?

Vi har skubbet tidspunktet til 20:30 fordi erfaringerne viser at folk som regel ikke dukker op før deromkring alligevel. Så vil tiden vise om det skyldes selve tidspunktet, eller folk bare generelt ikke kommer til tiden Tunge
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #5 Dato: 2. Juni '07 kl. 12:40 »

Ja det var det nye tidspnukt jeg tænkte på...

Synes det bliver for sent med senere tidspunkter... hvis folk vil i seng omkring kl 22, så bliver det jo ikke til mange runder... Men ok.. jeg har jo stadig ringe erfaring.. *GG* Håber da at få det! Er i hvertfald KLAR i aften... en opladt mus og masser af cola... *GG*
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #6 Dato: 2. Juni '07 kl. 14:17 »

Well, der er ikke noget der er mejslet i sten. Vi prøver hele tiden ny ting af, for at se hvad der fungerer bedst. Nu prøver vi det af, og hvis folk ikke bryder sig om det, laver vi det bare om igen. Men det glæder mig at du er klar til i aften Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!