Wanparty.dk

Wanparty.dk

8. Maj '24 kl. 19:17*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT3 + Steam: kr. 236,26  (Læst 8520 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 17. Marts '08 kl. 23:45 »

Ja, det er sandt - Epic sælger nu hele deres Unreal Serie over Valve's Steam-klient, som man sandsynligvis kender hvis man har f.eks. Half-Life 2 installeret.

Det betyder at UT3 alene koster kr. 236, mens hele pakken med UT3 og alle de andre Unreal-spil (UT'99, UT2004, Unreal 1 og Unreal 2) kan erhverves for en samlet pris på kr. 255,- med den aktuelle (absurd lave) dollarkurs på 4,73. Man kan altså faktisk få alle 5 Unreal-spil via Steam for mindre end UT3 koster andre steder på nettet.

Man kan mene hvad man vil om Steam, men prisen fejler jo ikke noget, og man kan jo argumentere for, at UT3 har brug for flere online spillere og folk til at skabe nyt indhold og holde spillet i live. Lige nu er der (stadig) over dobbelt så mange, der spiller BF1942, som der spiller UT3. Så det kan være, at Steam kan tilføre nyt liv til serverne, nu hvor spillet med patch 1.2 faktisk kører ret godt.

Tjah.
« Sidste ændring: 18. Marts '08 kl. 09:37 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #1 Dato: 19. Marts '08 kl. 14:15 »

Hej
Nu prøver jeg det her.
Pengene er hævet på mit visakort, straks efter går download i gang på alle 5 spil på engang, nu for vi at se om jeg kan spille ut3 igen?
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 19. Marts '08 kl. 15:14 »

Hej
Man kan sige at jeg ikke er født under en heldig stjerne.
Under downloaden, som går rigtig hurtig op til 1,5mbit, sker der det at computeren for blåskærm og windows lukker ned, driver problemer, det gale er at dovnloadet af spilene ikke er færdig for de 3 af dem, det ser ikke ud til at downloadet starter op igen, så pengene må jo nok være tabt. Græder 
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #3 Dato: 19. Marts '08 kl. 15:32 »

Hej
Så fik jeg startet downloadet igen, ved at afbryde, så at starte igen. Humørgrin
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #4 Dato: 19. Marts '08 kl. 17:55 »

Med Steam kan du til enhver tid downloade de spil du har købt igen. Uanset hvor mange gange du har downloadet dem før. Du kan også gøre det på forskellige computere. Så der sker ikke noget ved at du stopper download'en og starer forfra.

Fra Steam's hjemmeside:
Citat
# Når først du har en Steam-konto, kan du logge på fra enhver pc og få adgang til dine spil. Dine spil er knyttet til din konto, og ikke til din computer.


Men det ville undre mig, hvis du havde held med at logge ind med denne version. Det er jo samme spil, du får det bare ind på PC'en på en anden måde ..
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 21. Marts '08 kl. 13:43 »

Hej
Steam, ja det duer, er ved at hente programmerne for 3. gang, 3. gang er lykkens gang
Det startede med at hente dem på XP pro 64 men det gik ikke UT3 ville ikke installeres, så var der jo ikke andet end at installere Vista 64 igen, her havde jeg blå skærm vel nok 10 gange fordi jeg havde ikke tid til at vente på at den blev færdig, så det ente med Kl23 at alt var næsten installret, så kunne harddiskene ikke finde ud af det længere, windows kunne ikke starte op.
Så her til morgen startede det hele forfra men med lidt bedre tid, den har endnu ikke lukket på blå skærm endnu.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #6 Dato: 21. Marts '08 kl. 14:00 »

Hej igen
Det er fint i steam, man kan prøve mange spil og så se om man vil købe det her og nu.
Ja Det er helt sikkert vejen frem.
Steam har også support, og er helt sikker det er ikke det dårligste sted.
Det eneste jeg var lidt usikker på det var betalingen med visa, normalt når man kommer ind på en betalings side kan man se at siden er sikker, det kunne jeg ikke se her.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #7 Dato: 26. Marts '08 kl. 09:19 »


Geddeth skrev
Ja, det er sandt - Epic sælger nu hele deres Unreal Serie over Valve's Steam-klient, som man sandsynligvis kender hvis man har f.eks. Half-Life 2 installeret.

Det betyder at UT3 alene koster kr. 236, mens hele pakken med UT3 og alle de andre Unreal-spil (UT'99, UT2004, Unreal 1 og Unreal 2) kan erhverves for en samlet pris på kr. 255,- med den aktuelle (absurd lave) dollarkurs på 4,73. Man kan altså faktisk få alle 5 Unreal-spil via Steam for mindre end UT3 koster andre steder på nettet.

Nu er pengene hævet og så ser regnestykket sådan ud      unreal Deal 53.95 + Tax 13.49 Hævet på vica kort 325,38Kr.
« Sidste ændring: 26. Marts '08 kl. 09:57 af bestefar » Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!