Wanparty.dk

Wanparty.dk

9. Maj '24 kl. 01:38*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: 1 [2]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Kan ikke oprette en profil  (Læst 22982 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #30 Dato: 13. Marts '08 kl. 15:39 »

Fejlen siger bare "Error. Connection to the server was lost." Og det er iøvrigt Office 2007 format. Og nej, det er absolut ikke en god måde at gemme billeder på.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #31 Dato: 13. Marts '08 kl. 18:12 »

Hej Wishbone
Da jeg ikke ved bedre, er jeg nød til det på den måde; men jeg er åben for nye tiltag, blot det ikke er for meget på en gang.
Vil du fortælle mig hvordan jeg bør bære mig af med det.
« Sidste ændring: 14. Marts '08 kl. 11:02 af bestefar » Logget
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #32 Dato: 15. Marts '08 kl. 19:22 »

Nu har jeg prøvet at deaktivere alle firewall, og det uden resultatter.
Så for ikke at lave noget overilet vil jeg sætte spillet i karantæne inden det ryger i brænde ovnen
Ja det vil sige i har lige et par chancer endnu for at hjælpe mig, da jeg kommer ikke videre selv.



Prøv at fjerne alle routere, firewalls etc. så du har en direkte forbindelse fra din pc til dit modem, dvs. det er ikke nok i dette tilfælde bare at deaktivere. I øvrigt vil jeg lige høre hvilken udgave af windows du kører for det kan måske også have noget at sige...
Logget

Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #33 Dato: 16. Marts '08 kl. 08:45 »

Ved ikke hvorfor du lavede en ny tråd i stedet for at svare i den gamle, men...

MS Word er til dokumenter. Du skal bruge et tegneprogram. Hvis det bare er et screenshot er MS Paint ganske glimrende. Bare paste screenshottet ind i det med crtl-V ligesom du gør i Word. Gem så billedet i .jpg format.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #34 Dato: 16. Marts '08 kl. 11:44 »

Hej
I øjeblikket kører jeg XPpro64 og det er heller ikke uden problemer.
Har prøvet at lukke ned for alle firewall, det hjalp ikke spor.

Da kritikken kom fandt jeg ud af at jeg kunne bruge Microsoft office picture manager til at sætte skærmdumpet ind på
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #35 Dato: 16. Marts '08 kl. 15:48 »

Hej
Har så prøvet igen at logge på for at lave en profil,denne gang uden om routeren, nøjagtig det samme skidt
Windows firewall og ligeledes antiwire var deaktiveret.
I antiwire er der en protokol, hvis antiwire laver en handling bliver det ført til protokol.
Logget
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #36 Dato: 16. Marts '08 kl. 21:43 »

Hej
Har så prøvet igen at logge på for at lave en profil,denne gang uden om routeren, nøjagtig det samme skidt
Windows firewall og ligeledes antiwire var deaktiveret.
I antiwire er der en protokol, hvis antiwire laver en handling bliver det ført til protokol.


Jeg føler mig næsten fristet til at høre om du har samme problem hvis du prøver at gøre dette på Grandts pc. Jeg går ud fra at han stadigvæk er din nabo, så det burde vel ikke volde de store problemer at afprøve...
Logget

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #37 Dato: 16. Marts '08 kl. 22:14 »

Hej
Har så prøvet igen at logge på for at lave en profil,denne gang uden om routeren, nøjagtig det samme skidt
Windows firewall og ligeledes antiwire var deaktiveret.
I antiwire er der en protokol, hvis antiwire laver en handling bliver det ført til protokol.


Jeg føler mig næsten fristet til at høre om du har samme problem hvis du prøver at gøre dette på Grandts pc. Jeg går ud fra at han stadigvæk er din nabo, så det burde vel ikke volde de store problemer at afprøve...

Jeg har ingen problemer... Har lige smadret for vildt... eller var det blevet smadret... *GG*
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #38 Dato: 17. Marts '08 kl. 00:26 »

Hej
Har så prøvet igen at logge på for at lave en profil,denne gang uden om routeren, nøjagtig det samme skidt
Windows firewall og ligeledes antiwire var deaktiveret.
I antiwire er der en protokol, hvis antiwire laver en handling bliver det ført til protokol.


Jeg føler mig næsten fristet til at høre om du har samme problem hvis du prøver at gøre dette på Grandts pc. Jeg går ud fra at han stadigvæk er din nabo, så det burde vel ikke volde de store problemer at afprøve...

Jeg har ingen problemer... Har lige smadret for vildt... eller var det blevet smadret... *GG*

Jeg tænkte mere på om han havde mulighed for at oprette og logge på med sin egen konto på din pc.
Logget

Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #39 Dato: 17. Marts '08 kl. 01:17 »

Hej
Har så prøvet igen at logge på for at lave en profil,denne gang uden om routeren, nøjagtig det samme skidt
Windows firewall og ligeledes antiwire var deaktiveret.
I antiwire er der en protokol, hvis antiwire laver en handling bliver det ført til protokol.


Jeg føler mig næsten fristet til at høre om du har samme problem hvis du prøver at gøre dette på Grandts pc. Jeg går ud fra at han stadigvæk er din nabo, så det burde vel ikke volde de store problemer at afprøve...

Jeg har ingen problemer... Har lige smadret for vildt... eller var det blevet smadret... *GG*

Jeg tænkte mere på om han havde mulighed for at oprette og logge på med sin egen konto på din pc.

Nåe sådan...

Jeg har lige prøvet at logge på hans konto fra min pc, hvilket ikke var noget problem! Smiley
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #40 Dato: 17. Marts '08 kl. 20:29 »

Ja, så kan vi vist kun konkludere at der er noget i vejen hos Bestefar.
Logget

bestefar345
Gæst
« Svar #41 Dato: 17. Marts '08 kl. 21:59 »

Hej igen
I er hurtige til at kokludere; men Grandt var i går inde på noget med game spy.
Så har jeg i dag været inde for at kigge, der er et problem, her har jeg en konto som jeg ikke kan fjerne, for at bruge det samme nickname.
hvad jeg kan se skal nickname password og email passe, de har ikke tænk at man kan få en anden email.
Er der nogle der har ideer der
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #42 Dato: 17. Marts '08 kl. 22:23 »

Ja, GameSpy er ikke at spøge med. KenZoe har mistet een BF2-konto, fordi han havde brugt en e-mail adresse som han ikke havde adgang til længere.

Men så vidt jeg kan se, så kan man godt logge ind på www.gamespyid.com og ændre sin e-mail adresse og sit kodeord. Men det er nok ikke godt at ændre sit brugernavn, for det er også koblet til andre GameSpy-tjenester og spil, som BF2 og GameSpy Comrade.

Så kan du ikke logge ind med dit GameSpy ID og ændre email-adresse og/eller kodeord?
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #43 Dato: 21. Marts '08 kl. 22:26 »

Hej
Så lykkedes det endelig at logge på.
Ja og sikke da en masse bævl man skulle igen, den er snart opdateret igen, der er altid noget der hænger lidt bagefter.
Nu bruger jeg Steam, der står at den holder spillene opdateret, kan man regne med det?
Så nu glæder jeg mig til den næste ut3 dyst sammen med jer.
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #44 Dato: 21. Marts '08 kl. 23:55 »

Fedt bestefar, jeg havde ikke de store håb om det længere. Men jeg tror vi påregner at teste endnu en WanParty UT3 server inden eventet i morgen aften, dvs. kl. 19-20 ca.
Logget

Keep It Simple.
Sider: 1 [2]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!