Wanparty.dk

Wanparty.dk

8. Maj '24 kl. 20:00*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT3 Linux server frigivet  (Læst 6499 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Dato: 20. December '07 kl. 09:52 »

Epic's ene mand, som har siddet og kodet på deres Linux-server er endelig blevet færdig med en beta-version af serveren.  Tvær

Jeg håber derfor, at WanParty får en ordentlig syg UT3-server henover julen - forudsat der ikke er større problemer med serveren. Lige nu ser det ud til, at nogen faktisk oplever nogle af de samme problemer som med beta-serveren, så jeg er lidt forbeholden.

Men jeg gir den et forsøg og så burde der være noget at spille på mellem jul og nytår, til dem der får UT3 i julegave (af sig selv eller andre) Humørgrin
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #1 Dato: 20. December '07 kl. 11:28 »

Hej Geddeth
Det var dog en god nyhed.
Det glæder jeg mig til at spille lidt ut 3, og få det hele trimmet lidt ind.
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 25. December '07 kl. 12:15 »

Dem med UT3 burde kunne finde en wanparty-server i serverlisten nu. Det er kun til test, for jeg kan ikke selv afprøve konfigurationen (fik det ikke i julegave, så må man jo selv købe sin gave).

Den kører DM-HEATRAY, DM-FEARLESS, DM-RISINGSUN og DM-SENTINEL i rotation, og mapvoting er aktiveret.

Der en server-monitor for serveren her: https://www.serverspy.net/site/search/server.html?a=87.72.75.226:17777&g=48

Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #3 Dato: 25. December '07 kl. 14:27 »

Hej Geddeth
Det lykkedes for mig i andet forsøg at logge på Wanparty UT3 serveren, blev slået ihjel flere gange.
Så den kører
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #4 Dato: 27. December '07 kl. 17:05 »

Hej igen
Nu har jeg prøvet nogle gange Serveren bliver hjemsøgt af nogle vanvittige gode spiller har prøvet flere gange at tabe 20- 0.
Spillerne bevæger sig så hurtig at der er huller i, enten er det serveren der ikke er hurtig nok ellers er det min forbindelse der ikke kan følge med.
Det kan jo også skylles julesulet og alderen.
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!