Wanparty.dk

Wanparty.dk

8. Maj '24 kl. 05:17*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Er der nogle der har investeret  (Læst 8612 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
minifreak
WanParty Medlem
****
Offline Offline

Beskeder: 164



« Dato: 1. December '07 kl. 15:04 »

Jeg har jo købt skidtet, det kunne være meget sjovt med et event snart
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #1 Dato: 1. December '07 kl. 15:36 »

Enig .. "skidtet" er bare fyldt med fejl Sørgelig

Men vi følger meget nøje med i udviklingen af patches til spillet - pt. er de oppe på en beta 2 af patch 1.01, som retter rigtig mange fejl (og introducerer et par nye).

Derudover er der slet ikke kommet en linux-server ud endnu, så derfor er der heller ikke nogen officiel WanParty UT3 server. Men når det hele er lidt mere stabilt, skal vi nok flække et event sammen Blink
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 1. December '07 kl. 20:47 »

Hej
Har købt 2 stk og betalt for 1; men regningen skal nok komme for den sidste også.
Håber også at vi snart kan komme igang med at spille UT3, vi øver os lidt her hjemme.
bestefar
« Sidste ændring: 1. December '07 kl. 20:50 af bestefar » Logget
Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #3 Dato: 2. December '07 kl. 12:16 »

Jeg har stadig ikke fået mig taget sammen til at købe det, men det kommer nok... om 12 og 22 dage er der en chance for jeg ikke skal betale for det selv!  Blink
Kunne også være der kom en G9 mus til samlingen...  Rullende øjne
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #4 Dato: 3. December '07 kl. 10:03 »

Jeg har ikke gidet investere i det endnu, grundet de alvorlige mængder graverende fejl og mangler som retail-versionen er plaget af. Jeg satser på at få det i julegave, eller alternativt, at få et gavekort i julegave som jeg kan bruge til at erhverve det for. Men jeg vil have collector's edition, ikke den almindelige. Jeg vil gerne have de tools og tutorials til modding som følger med collector's.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 3. December '07 kl. 12:18 »

Hej Wishbone
I UT 3 kan du på klæde de forskellige figurer på med de forskellige beklædnings stykker.
Fejl i UT3 skal der nok være; men har endnu ikke fundet nogen.
Endnu er det ikke lykkes mig at fyldføre kampagne" de indledene kampe, sværhedgrad let"
Tabte til Piet 4 gange i går på en bane med 3 dimensioner, ja jeg er ved at være færdig;men knægte det er SUPER, fortår ikke i kan vente.
Hilsen bestefar
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #6 Dato: 3. December '07 kl. 20:06 »

Ryan C. Gordon er den ansvarlige udvikler for UT3 på Linux og MacOSX (ligesom han var det for resten UT-serien og for andre projekter, som GoW og Google Earth). For 2 uger siden var der een fra LinuxHardware.org som fangede ham på IRC og spurgte ham om, hvorfor UT-serveren til Linux endnu ikke var klar. Her er essensen af hans svar:

Citat
<icculus> it's stuck in legal
<augustus> Legal? Seriously? Have you had legal involved in previous games?
<icculus> Not like this, no
<icculus> There's some issues with middleware
...
<augustus> icculus: I understand. Seems like it's quite out of your hands.
<icculus> If I told you what the specific problem is, you wouldn't believe me
* icculus declines to say more. Smiley

Hans CV er i øvrigt imponerende.

Her er en artikel som spekulerer i, om det kan være Ageia (fysik enhed/PPU), der kan være årsag til at UT3 til Linux er hængt op i "legal issues":
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=929&num=1

Under alle omstændigheder følger jeg hans officielle mailingliste dagligt. Men altså stadig ingen server. Måske bliver det en julegave. Rullende øjne
« Sidste ændring: 3. December '07 kl. 20:12 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #7 Dato: 3. December '07 kl. 21:04 »

Hej Geddeth
Nu har jeg ikke så meget viden på det område; men er det ikke mulig at rigge en ældre Windows XP pc til at være server, eller kræves der noget speciel?
venlig hilsen bestefar
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #8 Dato: 7. December '07 kl. 19:52 »

Nu har jeg ikke så meget viden på det område; men er det ikke mulig at rigge en ældre Windows XP pc til at være server, eller kræves der noget speciel?

Jo, det kan man da, og det gør folk også. Jeg har bare ikke sådan een, og kan ikke bruge kræfter på at sætte noget midlertidigt op. Så jeg venter på Linux-serveren. Men Ryan siger også:
Citat
Very very soon for the server. We're ironing out last-minute things, and will probably ship in sync with the Windows patch.

Og patch 1.01 er oppe i Beta 3 nu, så en spilbar version af UT3 er nok lige om hjørnet i det hele taget.
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #9 Dato: 8. December '07 kl. 14:37 »

Hej
Det er jo godt at der sker noget.
Så kan vi jo snart komme i gang med UT3.
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #10 Dato: 9. December '07 kl. 00:25 »

Nu hedder den Beta 4.

Hvis nogen vil se changelog'en, har jeg den til download her:
https://wanparty.dk/files/ut3changelog.txt
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #11 Dato: 9. December '07 kl. 22:18 »

Hej Geddeth
Kan du ikke ligge nogle UT3 opdateringer ind på Wanpartyet, tror også at jeg har set nogle nye maps, har dog ikke spillet alle dem der fulgte med endnu.
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #12 Dato: 10. December '07 kl. 11:53 »

Der er ikke nogen (officielle) opdateringer endnu. Man kan dog google efter de beta-patches, selvom Epic venligst har anmodet om, at de ikke bliver lagt til offentlig download. Beta betyder generelt, at det ikke er for alle, kun folk der er villige til at teste og komme med feedback.
Logget

Keep It Simple.
bestefar345
Gæst
« Svar #13 Dato: 10. December '07 kl. 20:05 »

Det er bare fint.
Skal nok holde nadlerne for mig selv.
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!