Wanparty.dk

Wanparty.dk

2. Maj '24 kl. 05:04*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT2004 Server  (Læst 7749 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
bestefar345
Gæst
« Dato: 8. December '07 kl. 17:13 »

Hej
Er UT2004 serveren ved at være lidt sløj?
Det er tit efter hånden at jeg har oplevet dette" prøv igen senere der er ingen forbindelse til UT2004 server, men hvis man så går ind på internet og så søger på Vehicle CTF så virker den alligevel, Skifter man så til DeathMatch er det ikke sikkert at det virker første gang; men det løkkes gerne til sidst for mig.
Har i andre også oplevet det de sidste måneder?
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 9. December '07 kl. 13:30 »

Det er ikke noget jeg er stødt på. Jeg logger altid på via favorites fanen (gør alle ikke det?). Men hvis serveren kører VCTF så skulle den meget gerne ikke dukke op i serverlisten hvis du søger på deathmatch servere. Det ville ligesom stride imod hele formålet med at kunne filtrere på gametypes.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #2 Dato: 9. December '07 kl. 20:26 »

Hej Wishbone
Mange gange er der ikke en server at se,
Hos mig står den normalt til DeathMatch; men når der ingen server viser sig, kan man med fordel søge på Vehicle CTF, når der så er kommet gang i serveren kan man så søge på DM.
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 10. December '07 kl. 14:12 »

Lad mig prøve at skære det fuldstændigt ud i pap:

Det er ligegyldigt hvilken gametype du søger på. Gametypen i sig selv er totalt irrelevant. Hvis serveren oftere dukker op når du søger på deathmatch end andre gametypes, så er det fordi serveren oftere kører deathmatch end andre gametypes. Hvis den kører onslaught dukker den op i listen når du søger på onslaught. Hvis den kører VCTF dukker den op i listen når du søger på VCTF. Hvis den kører deathmatch dukker den op i listen når du søger på deathmatch.

Nogen spørgsmål?
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Grandt
Flyboy From Hell
Minecraft Admin
WanParty Medlem
*****
Offline Offline

Beskeder: 972



« Svar #4 Dato: 10. December '07 kl. 16:38 »


Nogen spørgsmål?


Ja!!!


Hvad er klokken?
Logget

Member of Flyboys From Hell(tm)
bestefar345
Gæst
« Svar #5 Dato: 10. December '07 kl. 20:04 »

Hej Wishbon
Du har skåret det ud i pap, har også forstået det; men jeg er måske ikke så god til at udtrykke mig.
Når man Starter UT2004 op prøver den at få online forbindelse til Serveren, det er her der kan ikke skabes forbindelse; men vis man så søger på Vehicle CTF,Kan man være heldig at få gang i forbindelsen hurtigere.
Det virker hos mig, ved ikke om i har de samme problemer som mig, har lyst til at skubbe ansvaret over til TDC.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #6 Dato: 11. December '07 kl. 21:46 »

Hej
Nu er det sket med at logge på masterserveren
Det er galt med begge pcer
Ut2004 blev nyinstalleret
Der er ikke problemer med UT3, heller ikke anden internet trafik,firewall er åben for ut 2004, forstår det ikke, vi spillede med Grandt på Wanparty serveren indtil den blev genstartet, så var det ovre.
Er der nogle der har nogle foreslag?

Prøver nu at slette ut2004 i firewall en det kan jo være at den kan se forskel på ny og gammel installation.
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #7 Dato: 11. December '07 kl. 22:29 »

Hej igen
At slette programmet i firewall en hjalp ikke noget.
Har nu prøvet på lan der kan de to pc er  spille sammen; men kan stadig ikke få forbindelse til Master serveren.
I min søgen fandt jeg dette.  - Improved caching of server data for when you can't connect to the master server.
- UTV updated (netspeed fix)

Når jeg søger i google på unrealtournament.com plejer man at kunne logge ind der og hente forskellige ting til UT, nu kan jeg heller ikke få forbindelse til det, er siden nedlagt?
Eller Blokker min Pc for denne side.?

Er der nogle der kan hjælpe mig videre her
« Sidste ændring: 11. December '07 kl. 22:48 af bestefar » Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #8 Dato: 11. December '07 kl. 23:09 »

Hej igen
Har nu installeret UT 3369 patsh igen, og favorit serveren er kommet til syne som den eneste. javascript:void(0);
støt
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #9 Dato: 12. December '07 kl. 11:33 »

Hej
Gen installeret igen, samt lidt mere omhyggelig med alle de opdateringer der skal til, så nu virker det igen
Det må dog kunne laves noget simplere.
Hilsen bestefar
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!