Wanparty.dk

Wanparty.dk

2. Maj '24 kl. 01:19*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: en ting til :P  (Læst 5669 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
snowman
WanParty Medlem
**
Offline Offline

Beskeder: 25



« Dato: 12. Oktober '07 kl. 11:18 »

 nu da jeg ikke har været med længe.. så ville jeg hører om jeg kunne få alle de maps, mods und so wider, i en pack eller om jeg bare skal gå til den og hente alt ned en efter en efter en fra wanparty.dk
Logget
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #1 Dato: 12. Oktober '07 kl. 18:49 »

De respektive map packs er til at hente fra deres hjemmesider. Der ligger en pakke med modeller på wanparty (under Downloads/Links -> UT2004 - Player Models and Voice Packs) med alle modellerne vi bruger (eller mange af dem, i hvert fald. Jeg ved ikke lige hvornår den sidst er opdateret). Derudover er der nogle enkeltmaps som kan hentes fra Downloads/Links sektionen, men  hvis man ikke har dem installeret bliver de downloadet automatisk, så det betyder ikke så meget.

Der er naturligvis også et par mods, DeathBall og UT2C, men hvis det lykkes dig at komme på i aften er de ligegyldige. I aften spiller vi standard.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!