Wanparty.dk

Wanparty.dk

2. Maj '24 kl. 03:02*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: UT-Linux  (Læst 6533 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
bestefar345
Gæst
« Dato: 6. Juli '07 kl. 09:53 »

Hej med jer.
Er der nogle af jer der ved om man kan spille ut2004 med styresystemet linux" I ved hvad jeg mener".
Der bliver talt meget om linux for tiden.
Den store fordel jeg kan se er at linux fylder ikke meget i forhold til Windows, og det betyder så igen at man meget hurtigere kan scanne c drevet for cookie og virus, ja det meste af min pcs tid går nok med at lede efter utøj.
Venlig hilsen bestefar345
Logget
bestefar345
Gæst
« Svar #1 Dato: 3. September '07 kl. 07:34 »

Hej igen
Nu har jeg fundet et link  www.linuxin.dk
De skriver Epic og Digital Extremes Packs på Linux   Epic og Digital Extremes Packs på Linux...
Det er ganske simpelt:

1)Download filerne (link til pakkerne står nederst på siden)
2)Kør filerne (som root)
3)Spil spillet, og når du kvaser dem alle, så fortæl det er fordi du spiller under Lin...
Er der ikke nogle af jer der tør prøve at installere linux også prøve med unreal?.
Venlig hilsen bestefar
Logget
Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #2 Dato: 3. September '07 kl. 10:49 »

Jeg ved, at Epic er meget gode til at understøtte Linux, og så vidt jeg husker, så kan man bare installere UT2004 under Linux direkte fra DVD'en (eller CD-ROM'erne, hvis man købt spillet på CD-ROM).

Jeg har hørt mange gode ting om UT2004 under Linux - nogen siger endda, at det kører bedre end under Windows. Men desværre har jeg ikke Linux installeret på min desktop-PC, selvom jeg har haft lyst til det mange gange. For tiden er Ubuntu Linux vist et godt valg til en desktop-PC.

Men: UT2004 er en af de få undtagelser, hvor spiludvikleren vælger at understøtte Linux direkte. De fleste andre udviklere (EA, Microsoft, etc.) er komplet ligeglade. Der findes dog en gratis Windows-emulator (Wine) til Linux, som gør det muligt at køre nogle Windows-spil under Linux. Derudover findes der en abonnements-ordning til Linux, som hedder Cedega (Transgaming.com), hvor du for USD $5 om måneden kan spille stort set ALT under Linux. Senest er tilføjet BF2142, Elder Scrolls IV, EVE Online osv. Men man kan også spille StarCraft, WoW, Far Cry, etc.

En af grundene til at jeg holder mig fra Linux er dog bl.a. at det ikke er helt nemt at få spil til at virke 100% under Linux, uanset hvad. Og så fordi jeg (lige nu) er udemærket tilfreds med Vista 64-bit Blink
Logget

Keep It Simple.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Svar #3 Dato: 3. September '07 kl. 11:22 »

Hej igen
Nu har jeg fundet et link  www.linuxin.dk
De skriver Epic og Digital Extremes Packs på Linux   Epic og Digital Extremes Packs på Linux...

Det er rigtigt at UT2004 kan spilles under Linux, men lige præcis den side du refererer til dér, snakker om bonus packs til UT2003. Så jeg vil ikke anbefale dig at prøve dem. Det hjælper dig i hvert fald ikke i en WanParty sammenhæng Blink
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


bestefar345
Gæst
« Svar #4 Dato: 7. September '07 kl. 10:42 »

Hej igen
Så fik jeg prøvet linux "ubuntu".
Det gik meget hurtig med at instalere; men min printer fantes der ikke driver til.
Så kom det til installationen af UT 2004 det gik ikke, så var der bare at slette det nye operativsystem igen, ja så lige få det gamle op at stå igen, det tog rigtig lang tid.
Ja det er ærgerligt at det ikke gik .
Venlig hilsen bestefar
Logget
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!