Wanparty.dk

Wanparty.dk

2. Maj '24 kl. 07:37*
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
 
   Forum   Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: Nyt våben: Ripjack! w00t!  (Læst 6978 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Wishbone
Übergamer wannabe
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 844


"Maybe if we build a giant, wooden badger..."


« Dato: 24. Marts '07 kl. 18:12 »

Hey folk. Fik langt om længe taget mig sammen til at prøve denne her. Holy shit!!! Det skulle jeg have gjort noget før.



I kan roligt installere den, for vi kommer til at spille med den på serveren, så snart Geddeth er tilbage fra skiferie, så han kan installere den. (Siger jeg Tvær Det er jo ham der bestemmer, men jeg tvivler ikke på at han vil synes lige så godt om den som jeg).

Kort fortalt, er det den gode gamle Ripper, fra UT99. Den skyder med rundsavs-lignende stålskiver, som ricochetterer hver gang de rammer noget. Når man holder secondary fire nede, lader den langsomt mere og mere kraft op, og når man slipper knappen igen fyrer man den af, med den forskel, at den i stedet for at ricochettere, eksploderer der hvor den rammer.

Den kan downloades her: https://unrealtournament2004.filefront.com/file/Ripjack;43997#Download

Uheldigvis er zip-filen ikke lavet så filerne selv finder de rigtige steder hen, så pak den ud et andet sted, og flyt filerne ind i de rigtige directories manuelt.
Logget

Nothing travels faster than light, with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
   - Douglas Adams


Stokie
WanParty Medlem
**
Offline Offline

Beskeder: 47


WanParty Ex-Admin


« Svar #1 Dato: 26. Marts '07 kl. 16:24 »

Glæder mig allerede
Logget


Alle siger Jeppe drikker...ingen spørger hvorfor Jeppe drikker
Dr. Phil
UT Admin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 33


« Svar #2 Dato: 28. Marts '07 kl. 09:46 »

Hvor FEDT!!! Det skal så meget afprøves!
Logget

Geddeth
Superadmin
WanParty Medlem
*
Offline Offline

Beskeder: 1.091



« Svar #3 Dato: 1. April '07 kl. 18:57 »

My preeeciouusssssssss....

BTW: Hvad med det her: https://www.beyondunreal.com/content/articles/189_1.php



RipJack er online på serveren lige nu - jeg har dog ikke selv testet den. Bemærk, at den burde blive downloadet og installeret automatisk, når du connecter til serveren
« Sidste ændring: 1. April '07 kl. 19:17 af Geddeth » Logget

Keep It Simple.
Sider: [1]
  Udskriv  
 
Gå til:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!